#gangPSC rekrutuje!

Cześć, tu Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu) — już wkrótce otwieram Przestrzeń Pełną Czasu w Krakowie i razem z Natalią, menadżerką Przestrzeni, szukam najlepszego zespołu pod słońcem do pracy stacjonarnej na Kazimierzu. Takiego jak mój #gangPSC - ale w wersji offline.

A konkretnie szukamy najlepszej bibliotekarki/bibliotekarza do Przestrzeni Pełnej Czasu w Krakowie

Jeśli nie masz doświadczenia na takim stanowisku, nie czytaj dalej tego ogłoszenia. Szkoda Twojego (i naszego) czasu.

JAK DZIAŁA PSC? JAK BĘDZIE DZIAŁAĆ PRZESTRZEŃ?

Nazywam się Ola Budzyńska i jestem Panią Swojego Czasu. Do tej pory mój biznes działał wyłącznie online, ale zapragnęłam czegoś więcej. I tak zrodził się pomysł na Przestrzeń Pełną Czasu.

W PRZESTRZENI BĘDZIE

sklep z produktami Pani Swojego Czasu

kawiarnia z ciastami, kanapkami, kawą, herbatą

biblioteka z książkami o tematyce rozwojowej i biznesowej

miejsce, gdzie będzie można popracować i będą odbywać się warsztaty, szkolenia z osobami ze świata biznesu i rozwoju.

TERAZ PRZYSZEDŁ CZAS NA PODBICIE ŚWIATA OFFLINE!

Szukamy pracowników do biblioteki w Przestrzeni Pełnej Czasu.

1. Wprowadzaniem książek do systemu bibliotecznego;

2. Zapisywaniem czytelników i wydawaniem kart bibliotecznych;

3. Informowaniem czytelników o regulaminach funkcjonowania biblioteki i coworkingu;

4. Obsługą programu kasowego/ terminala (w tym wystawianiem faktur);

5. Kompleksową obsługą klientów (w tym komunikacja mailowa z klientami);

6. Uzupełnianiem oferty bibliotecznej w oparciu o opinie, zapotrzebowanie czytelników;

7. Śledzeniem rynku wydawniczego, tworzenie listy tytułów, które powinny się znaleźć w bibliotece;

8. Przyjmowaniem i sprawdzaniem dostaw książek;

9. Prowadzeniem dokumentacji biblioteki i coworkingu;

10. Dbaniem o porządek na terenie biblioteki i coworkingu;

11. Kontrolą gotówki w kasie (przyjmowanie i rozliczanie płatności);

12. Pomocą przy organizacji wydarzeń w Przestrzeni (przygotowanie Przestrzeni pod warsztaty/ szkolenia/ prelekcje; sprzedaż biletów, wpuszczanie uczestników);

13. Cyklicznymi inwentaryzacjami zbiorów, kart bibliotecznych;

14. Prowadzeniem rezerwacji, pobieraniem opłat i wprowadzaniem klientów do strefy coworkingu;

15. Tworzeniem zestawień/ raportów z działania biblioteki;

16. Alfabetycznym i tematycznym ułożeniem książek w obrębie działów.

Czym będziesz się zajmować:

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRACY W PRZESTRZENI PEŁNEJ CZASU

1. Umowa o pracę (3500- 4500 brutto) i premia uzależniona od wyników.

2. Produkty PSC do własnej dyspozycji.

3. Możliwość wzięcia udziału z projekcie unikatowym na skalę Polski - #gangpsc w wersji offline i praca w miejscu, które już wzbudza duże zainteresowanie.

4. Samodzielność - zatrudniam osoby dorosłe i traktuję je jako takie.

Oczekuję określonych efektów i rezultatów, lecz daję bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania.

5. Realizacja własnych pomysłów i realny wpływ na działanie Przestrzeni.

6. Ciągły rozwój i nauka - będziesz mieć okazję brania udziału w różnych szkoleniach, konferencjach, zarówno online jak i stacjonarnych.

1. Mieszkasz w Krakowie (im bliżej Wawrzyńca 19, tym lepiej - będziesz miała/miał bliżej do pracy);

2. Masz doświadczenie w pracy w bibliotece;

3. Dobrze znasz Excela, Worda i inne oprogramowanie przydatne do pracy w bibliotece;

4. Potrafisz świetnie organizować swoją pracę;

5. Lubisz pracę w zmiennym środowisku i wyzwania;

6. Znasz doskonale produkty marki PSC;

7. Posługujesz się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie umożliwiającym swobodną konwersację;

8. Posiadasz aktualną książeczkę sanepidowską lub jesteś chętna/-y ją wyrobić;

9. Znasz się na obsłudze kasy fiskalnej i terminala;

10. Lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz kontakty;

11. Jesteś dokładna i skrupulatna.

Dodatkowe atuty:

Aplikuj jeśli:

12. Znajomość obsługi programów bibliotecznych;

13. Znajomość rynku wydawniczego z zakresu biznesu i rozwoju osobistego.

To jest miejsce, w którym będziesz pracować — jeszcze niewyremontowane, ba! jeszcze nieotwarte, a już przyciąga tłumy. Jesteś na to gotowa/-y?

Działamy ZAWSZE wg planu — zobacz harmonogram rekrutacji, by podjąć decyzję, czy znajdziesz dla nas czas:

Pierwszy etap rekrutacji zakończony. Skontaktujemy się z wybranymi osobami mejlowo.

22-30 kwietnia

I etap rekrutacji - uzupełnienie ankiet;


1-10 maja

czytamy ankiety i wybieramy osoby do kolejnego etapu;


11 maja

wysyłamy zadanie praktyczne do osób, które przeszły do II etapu;


11-17 maja

II etap - czekamy na odpowiedzi;


18-24 maja

przeglądamy zadania i wybieramy ok. 10 osób do III etapu;


25 maja

decyzja, kto przechodzi do III etapu;


27-29 maja

rozmowy osobiste w biurze Pani Swojego Czasu*


1 czerwca

wyniki rekrutacji*

* Ze względu na obecną sytuację w Polsce harmonogram może zostać zmieniony (dotyczy III etapu)



UWAGA! Aplikuj tylko na jedno stanowisko (sklep, biblioteka, kawiarnia). Napisz nam w ankiecie jeżeli spełniasz wymagania również na inną funkcję.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!

Masz pytania? Napisz na rekrutacja@paniswojegoczasu.pl

Odpowiadamy w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 16.00.
Staramy się odpisywać w ciągu 24 h,choć nie zawsze nam to wychodzi.

W weekend i święta odpoczywamy.