#gangPSC rekrutuje!
Cześć, tu Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu) — już wkrótce otwieram Przestrzeń Pełną Czasu w Krakowie i razem z Natalią, menadżerką Przestrzeni, szukam najlepszego zespołu pod słońcem do pracy stacjonarnej na Kazimierzu. Takiego jak mój #gangPSC - ale w wersji offline.
A konkretnie szukamy najlepszej bibliotekarki/bibliotekarza do Przestrzeni Pełnej Czasu w Krakowie
Jeśli nie masz doświadczenia na takim stanowisku, nie czytaj dalej tego ogłoszenia. Szkoda Twojego (i naszego) czasu.
JAK DZIAŁA PSC? JAK BĘDZIE DZIAŁAĆ PRZESTRZEŃ?
Nazywam się Ola Budzyńska i jestem Panią Swojego Czasu. Do tej pory mój biznes działał wyłącznie online, ale zapragnęłam czegoś więcej. I tak zrodził się pomysł na Przestrzeń Pełną Czasu.
W PRZESTRZENI BĘDZIE
sklep z produktami Pani Swojego Czasu
kawiarnia z ciastami, kanapkami, kawą, herbatą
biblioteka z książkami o tematyce rozwojowej i biznesowej
miejsce, gdzie będzie można popracować i będą odbywać się warsztaty, szkolenia z osobami ze świata biznesu i rozwoju.
TERAZ PRZYSZEDŁ CZAS NA PODBICIE ŚWIATA OFFLINE!
Szukamy pracowników do biblioteki w Przestrzeni Pełnej Czasu.
1. Wprowadzaniem książek do systemu bibliotecznego;
2. Zapisywaniem czytelników i wydawaniem kart bibliotecznych;
3. Informowaniem czytelników o regulaminach funkcjonowania biblioteki i coworkingu;
4. Obsługą programu kasowego/ terminala (w tym wystawianiem faktur);
5. Kompleksową obsługą klientów (w tym komunikacja mailowa z klientami);
6. Uzupełnianiem oferty bibliotecznej w oparciu o opinie, zapotrzebowanie czytelników;
7. Śledzeniem rynku wydawniczego, tworzenie listy tytułów, które powinny się znaleźć w bibliotece;
8. Przyjmowaniem i sprawdzaniem dostaw książek;
9. Prowadzeniem dokumentacji biblioteki i coworkingu;
10. Dbaniem o porządek na terenie biblioteki i coworkingu;
11. Kontrolą gotówki w kasie (przyjmowanie i rozliczanie płatności);
12. Pomocą przy organizacji wydarzeń w Przestrzeni (przygotowanie Przestrzeni pod warsztaty/ szkolenia/ prelekcje; sprzedaż biletów, wpuszczanie uczestników);
13. Cyklicznymi inwentaryzacjami zbiorów, kart bibliotecznych;
14. Prowadzeniem rezerwacji, pobieraniem opłat i wprowadzaniem klientów do strefy coworkingu;
15. Tworzeniem zestawień/ raportów z działania biblioteki;
16. Alfabetycznym i tematycznym ułożeniem książek w obrębie działów.
Czym będziesz się zajmować:
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRACY W PRZESTRZENI PEŁNEJ CZASU
1. Umowa o pracę (3500- 4500 brutto) i premia uzależniona od wyników.
2. Produkty PSC do własnej dyspozycji.
3. Możliwość wzięcia udziału z projekcie unikatowym na skalę Polski - #gangpsc w wersji offline i praca w miejscu, które już wzbudza duże zainteresowanie.
4. Samodzielność - zatrudniam osoby dorosłe i traktuję je jako takie.
Oczekuję określonych efektów i rezultatów, lecz daję bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania.
5. Realizacja własnych pomysłów i realny wpływ na działanie Przestrzeni.
6. Ciągły rozwój i nauka - będziesz mieć okazję brania udziału w różnych szkoleniach, konferencjach, zarówno online jak i stacjonarnych.
1. Mieszkasz w Krakowie (im bliżej Wawrzyńca 19, tym lepiej - będziesz miała/miał bliżej do pracy);
2. Masz doświadczenie w pracy w bibliotece;
3. Dobrze znasz Excela, Worda i inne oprogramowanie przydatne do pracy w bibliotece;
4. Potrafisz świetnie organizować swoją pracę;
5. Lubisz pracę w zmiennym środowisku i wyzwania;
6. Znasz doskonale produkty marki PSC;
7. Posługujesz się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie umożliwiającym swobodną konwersację;
8. Posiadasz aktualną książeczkę sanepidowską lub jesteś chętna/-y ją wyrobić;
9. Znasz się na obsłudze kasy fiskalnej i terminala;
10. Lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz kontakty;
11. Jesteś dokładna i skrupulatna.
Dodatkowe atuty:
Aplikuj jeśli:
12. Znajomość obsługi programów bibliotecznych;
13. Znajomość rynku wydawniczego z zakresu biznesu i rozwoju osobistego.
To jest miejsce, w którym będziesz pracować — jeszcze niewyremontowane, ba! jeszcze nieotwarte, a już przyciąga tłumy. Jesteś na to gotowa/-y?
Działamy ZAWSZE wg planu — zobacz harmonogram rekrutacji, by podjąć decyzję, czy znajdziesz dla nas czas:
Pierwszy etap rekrutacji zakończony. Skontaktujemy się z wybranymi osobami mejlowo.
22-30 kwietnia
I etap rekrutacji - uzupełnienie ankiet;
1-10 maja
czytamy ankiety i wybieramy osoby do kolejnego etapu;
11 maja
wysyłamy zadanie praktyczne do osób, które przeszły do II etapu;
11-17 maja
II etap - czekamy na odpowiedzi;
18-24 maja
przeglądamy zadania i wybieramy ok. 10 osób do III etapu;
25 maja
decyzja, kto przechodzi do III etapu;
27-29 maja
rozmowy osobiste w biurze Pani Swojego Czasu*
1 czerwca
wyniki rekrutacji*
* Ze względu na obecną sytuację w Polsce harmonogram może zostać zmieniony (dotyczy III etapu)
UWAGA! Aplikuj tylko na jedno stanowisko (sklep, biblioteka, kawiarnia). Napisz nam w ankiecie jeżeli spełniasz wymagania również na inną funkcję.
Masz pytania? Napisz na rekrutacja@paniswojegoczasu.pl
Odpowiadamy w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 16.00.
Staramy się odpisywać w ciągu 24 h,choć nie zawsze nam to wychodzi.
W weekend i święta odpoczywamy.