#gangPSC rekrutuje!

Cześć, tu Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu) — już wkrótce otwieram Przestrzeń Pełną Czasu w Krakowie i razem z Natalią, menadżerką Przestrzeni, szukam najlepszego zespołu pod słońcem do pracy stacjonarnej na Kazimierzu. Takiego jak mój #gangPSC - ale w wersji offline.

A konkretnie szukamy najlepszej kelnerki/baristki lub kelnera/baristy do Przestrzeni Pełnej Czasu w Krakowie

Jeśli nie masz doświadczenia na takim stanowisku, nie czytaj dalej tego ogłoszenia. Szkoda Twojego (i naszego) czasu.

JAK DZIAŁA PSC? JAK BĘDZIE DZIAŁAĆ PRZESTRZEŃ?

Nazywam się Ola Budzyńska i jestem Panią Swojego Czasu. Do tej pory mój biznes działał wyłącznie online, ale zapragnęłam czegoś więcej. I tak zrodził się pomysł na Przestrzeń Pełną Czasu.

W PRZESTRZENI BĘDZIE

sklep z produktami Pani Swojego Czasu

kawiarnia z ciastami, kanapkami, kawą, herbatą

biblioteka z książkami o tematyce rozwojowej i biznesowej

miejsce, gdzie będzie można popracować i będą odbywać się warsztaty, szkolenia z osobami ze świata biznesu i rozwoju.

TERAZ PRZYSZEDŁ CZAS NA PODBICIE ŚWIATA OFFLINE!

Szukamy pracowników do kawiarni w Przestrzeni Pełnej Czasu.

1. Sprzedażą, przygotowaniem i wydawaniem produktów dostępnych w kawiarni (kawy, herbaty, kanapki, soki, smoothie);

2. Obsługą programu kasowego/ terminala (w tym wystawianiem faktur, przyjmowaniem zwrotów);

3. Przyjmowaniem i sprawdzaniem dostaw;

4. Dbaniem o dobrą ekspozycję produktów i kontrolę terminu ich ważności;

5. Kontrolą gotówki w kasie (przyjmowanie i rozliczanie płatności);

6. Informowaniem klientów o promocjach/ produktach dnia itd.;

7. Utrzymaniem czystości na terenie kawiarni i swoim stanowisku pracy;

8. Obsługą i czyszczeniem wszystkich urządzeń kawiarni - zmywarki, blendera, wyciskarki do soków, ekspresu do kawy, opiekacza do kanapek;

9. Pomocą przy organizacji wydarzeń w Przestrzeni (przygotowanie Przestrzeni pod warsztaty/ szkolenia/ prelekcje; sprzedaż biletów, wpuszczanie uczestników);

10. Dbaniem o optymalizację zamówień i kontakt z dostawcami;

11. Ekspozycją materiałów promocyjnych w kawiarni;

12. Sprawdzaniem stanów magazynowych (przeprowadzanie inwentaryzacji cyklicznych i rocznych)

Czym będziesz się zajmować:

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRACY W PRZESTRZENI PEŁNEJ CZASU

1. Umowa o pracę (3500- 4500 brutto) i premia uzależniona od wyników.

2. Produkty PSC do własnej dyspozycji.

3. Możliwość wzięcia udziału z projekcie unikatowym na skalę Polski - #gangpsc w wersji offline i praca w miejscu, które już wzbudza duże zainteresowanie.

4. Samodzielność - zatrudniam osoby dorosłe i traktuję je jako takie.

Oczekuję określonych efektów i rezultatów, lecz daję bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania.

5. Realizacja własnych pomysłów i realny wpływ na działanie Przestrzeni.

6. Ciągły rozwój i nauka - będziesz mieć okazję brania udziału w różnych szkoleniach, konferencjach, zarówno online jak i stacjonarnych.

1. Mieszkasz w Krakowie (im bliżej Wawrzyńca 19, tym lepiej - będziesz miała/miał bliżej do pracy);

2. Masz doświadczenie w pracy w gastronomii;

3. Masz podejście sprzedażowe - wiesz, jak dbać o rotację towaru, „duży” koszyk, realizację planów budżetowych;

4. Potrafisz świetnie organizować swoją pracę (podzielność uwagi, wielozadaniowość);

5. Lubisz pracę w zmiennym środowisku i wyzwania;

6. Znasz doskonale produkty marki PSC;

7. Posługujesz się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie umożliwiającym swobodną konwersację;

8. Posiadasz aktualną książeczkę sanepidowską;

9. Znasz się na kawach, ich rodzajach i sposobach przyrządzania;

10. Znasz się na obsłudze kasy fiskalnej i terminala;

11. Lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz kontakty;


Dodatkowe atuty:

Aplikuj jeśli:

12. Masz ukończony kurs dla baristów;

13. Znasz się na visual merchandasingu;

To jest miejsce, w którym będziesz pracować — jeszcze niewyremontowane, ba! jeszcze nieotwarte, a już przyciąga tłumy. Jesteś na to gotowa/-y?

Działamy ZAWSZE wg planu — zobacz harmonogram rekrutacji, by podjąć decyzję, czy znajdziesz dla nas czas:

Pierwszy etap rekrutacji zakończony. Skontaktujemy się z wybranymi osobami mejlowo.

22-30 kwietnia

I etap rekrutacji - uzupełnienie ankiet;


1-10 maja

czytamy ankiety i wybieramy ok. 30 osób do kolejnego etapu;


11 maja

wysyłamy zadanie praktyczne do osób, które przeszły do II etapu;


11-17 maja

II etap - czekamy na odpowiedzi;


18-24 maja

przeglądamy zadania i wybieramy ok. 10 osób do III etapu;


25 maja

decyzja, kto przechodzi do III etapu;


27-29 maja

rozmowy osobiste w biurze Pani Swojego Czasu*


1 czerwca

wyniki rekrutacji*

* Ze względu na obecną sytuację w Polsce harmonogram może zostać zmieniony (dotyczy III etapu)



UWAGA! Aplikuj tylko na jedno stanowisko (sklep, biblioteka, kawiarnia). Napisz nam w ankiecie jeżeli spełniasz wymagania również na inną funkcję.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!

Masz pytania? Napisz na rekrutacja@paniswojegoczasu.pl

Odpowiadamy w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 16.00.
Staramy się odpisywać w ciągu 24 h,choć nie zawsze nam to wychodzi.

W weekend i święta odpoczywamy.